Holnap, azaz 2007. október 10-én lép fel a Muse Budapesten. Sokáig gondolkodtam, hogy meghallgassam-e, de aztán ilyen-olyan okokból ez meghiúsult. Ez talán nem is olyan nagy baj, mivel a banda életművével nem tudok 100 %-ig azonosulni, sőt ez az arány talán a 60 %-ot sem éri el. Ez nem a zenekar, hanem az én rendkívül kényes ízlésem hibája: rengeteg olyan daluk van, amit túlságosan kaotikusnak és szenvelgőnek tartok. Van azonban egy, ami feliratkozott a képzeletbeli örökranglistára nálam, eléggé csúcsközeli helyezéssel:



Van, aki szerint túl érzelmes (sőt nyálas), de nekem, mint a rock-balladák elfogult rajongójának kifejezetten tetszik.

Jó szórakozást annak, aki ott lesz a Sportarénában holnap!

Címkék: zene rock muse sportaréna unintended

A bejegyzés trackback címe:

https://bukottrockzenesz.blog.hu/api/trackback/id/tr17191765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sergei 2007.10.28. 23:34:38

Hát, ne haragudj, szerintem is nyálas :D

Azért szimpi blogod, még biztos visszalátogatok!

youtube.com/watch?v=D3X1uNSku-I
Nekem ez az egyik örökranglistás, illetve Rúzsa Magdi számos felvétele, például amin Lajkó Félix-szel énekel (amikor először hallottam, minden ok nélkül belekönnyeztem! dehogyis ok nélkül, mert annyira szép volt, akárcsak a Máté Péter: Most élsz emlékezetes feldolgozása)

Na viszlát, és írogass még!
süti beállítások módosítása