A Kérdőjel a last.fm-en

 2008.02.13. 22:39

A sűrű elnézéskéréseket mindenki gondolja ide... Már egy hónapja folytathatnám virtuális irományomat, igazából semmilyen nyomós oka nem volt annak, hogy ne írjak ide. Mindig csak fogadkozom, de ha egyszer elkezdek úgy isten igazából írni, az nem lesz rövid...

Azért nem töltöttem teljesen haszontalanul a blog szempontjából az időt: ma például feltöltöttem a last.fm -re szépemlékű zenekarom, a Kérdőjel felvételeit: Ha valaki kíváncsi arra, hogy miből lesz a cserebogár, illetve a bukott rockzenész, az látogasson el az említett oldalra (amely egyébként egy nagyszerű, közösségi alapokon működő webrádió, ha valaki még nem ismerné...), és keresse ott a Kérdőjel zenéjét.

Következő hasonló jellegű projektem a Kérdőjel már szépen felcímkézett és lemezborítóval is ellátott mp3-ainak valamilyen ingyenes tárhelyre való feltöltése lesz. A lelőhelyet itt teszem majd közzé.

A következő poszt (bejegyzés, cikk, vagy ahogy tetszik) témája első gitárom szomorú története lesz...

Címkék: mp3 last.fm kérdőjel

A bejegyzés trackback címe:

https://bukottrockzenesz.blog.hu/api/trackback/id/tr78338374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baggio.77 2008.02.16. 22:03:10

Üdv Tibi

Csak most találtam rá a naplódra. (Ritkán nézem az iwiwet)
Tetszenek az írásaid, próbálj meg több időt szakítani rá, van pár részlet ami nekem is újdonság.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.02.16. 22:22:49

ÚÚÚÚ! Pitbull! Rock & roll! Baggio barátom, a Lompos Fekete Kutya is idetalált :) Légy üdvözölve a klubban!

Zsu 2008.02.25. 16:37:12

Szia Tibi!

Meghallgattam a Nagyváros lányát és olyan érzések, hangulatok jöttek vissza, amikről azt hittem már rég nincsenek! Ahogy hallgattam, olyan volt, mintha még mindig gimis lennék... Hihetetlen volt! Köszi!
És már várom, hogy folytasd a blogot!

Pussz: Zsu

Mentula 2008.02.28. 11:18:16

Nahát, Rockzenész... Általában az ego/énblogokat nem csípom, de ez itten jó, gratula. A rockot és a rockzenészeket szeressük !
Tkp. én is viselhetném ezt a nicket :) - csak én szerencsére mindennek a jó oldalát látom. Zenélni naggyon jó, és jelenleg leszarom, hogy a hobbi szintű bandánkra kíváncsiak-é vagy sem, én hétvégi próbákkal boldog vagyok. Néha azért felléptünk, de az élőzenére, és főleg a klasszkus rockra - nem csak a mienkre, nálunk fényévekkel profibbakra sem - nincs kereslet... Ez van. Várom a folytatást.

zoo station 2008.03.06. 12:12:53

jó a blogod, ha zánkáról van még sztorid, kiváncsi lennék rá..

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.03.28. 16:24:39

hasonlítasz egy ismerősömre. annyi a különbség köztetek, hogy ő bukott vasutas. :)

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.03.28. 16:27:04

Bachterman: kíváncsi lennék az illető blogjára...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2008.05.20. 09:09:37

nincsen neki olyanja. örül, hogy a váltót igazgatni tudja. ;)

Darth WaderTM 2008.06.08. 13:07:53

ŐŐŐŐ Hmmm február 13-június 8. Nem élsztahanovista blogger. :)

sergei 2008.06.13. 19:17:11

bizony, nem :D

Mikor lesz folytatás?

böbe 2008.06.17. 10:36:35

szia tibi.olvasom az írásod,és pereg visszaelé előttem a kép.a szüleid válása mikor nyáron mindig szomorú voltál.a beatles nóta amit a foci pályán játszottál nekünk.jóó érzés.tudom te vegyes érzelmekkel gondolsz vissza (persze mindenki)egy dolgot furcsálok csak .zagyvarékas nincs megemlitve.pedig szerintem (ahogy én emlékszem)volt itt pár szép nyarad -nyaratok .neked és lórinak.na puszi.az írás amugy tök komoly és nagyon jóóó.gratulálok

zitty 2008.11.13. 15:27:37

Kedves Bukott Rockzenész!

Vártam, és várom is még, hogy előbb-utóbb megszületik a következő bejegyzés, de úgy látszik, hogy elfeledted hűséges (vagy kevésbé hűséges) olvasóidat. Remélem, hogy egyszer azért eszedbe jutunk, és megörvendeztetsz minket a folytatással.

Baráti üdvözlettel: zitty
süti beállítások módosítása