Azt mondják, attól jó egy blog, ha sokan olvassák. Persze ehhez az sem árt, ha a szerzője néha veszi a fáradtságot, és ír is bele valamit... Az elmúlt hetekben gondolatban rengeteg rövidebb és hosszabb lélegzetű történetet írtam, csak sajnos nem sikerült őket telepatikus úton eljuttatnom a blogba, így most kénytelen leszek a régi, jól bevált módon a billentyűzeten keresztül bevésni gondolataimat.

Az utóbbi egy hétben zenei gyűjteményemet rendezgettem iPod-kompatibilis állapotba. Ez az egyszerűnek tűnő művelet nem várt meglepetéseket tartogatott a számomra: az ID3 tag-ek és a lemezborítók útvesztőjében rövid idő alatt úgy összezavarodtam, hogy még a zenehallgatástól is elment a kedvem egy időre. A hosszú évek során összevásárolt, másolt és letöltött, az átlagosnál jobb minőségű mp3-ban kifejezve több mint 100 gigabájtnyi zene közti rendrakás komoly kihívást jelentett, de a nehezén már túl vagyok, innentől kezdve dolgozzon az iTunes :) Nem is olyan rossz érzés egy tenyérnyi kis kütyüben tudni mindazokat a zenéket, amiket szívesen hallgatok - mostantól szinte bárhol. Amikor kamaszkoromban kazettahegyeket vásároltam és másoltam, még álmodni sem mertem róla, hogy egyszer így fogok zenét tárolni és hallgatni. Mielőtt bárki meggyanúsítana azzal, hogy Steve Jobs fizetett ügynöke vagyok, leszögezem, hogy ha újdonsült Zune- vagy iRiver-tulajdonos lennék, ugyanígy lelkendeznék az új játékszer birtoklásának első heteiben.

Miután a T. Olvasók nagy részét hidegen hagyja az, hogy a fogyasztói társadalom oszlopos tagjaként beszerzett méregdrága multimédiás eszközt hogyan üzemelem be, inkább visszatérek a blog eredeti témájához. Egyik kedvenc bloggerem, Éjfél Kapitány példáját követve ezentúl nyilvánosan feladom magamnak a következő leckét, vagyis előre meghatározom a következő megírandó cikk vagy poszt (ahogy jobban tetszik) témáját.

Tehát: amint újra rászánom magam, hogy itt közzétegyek valamit, nekiállok a "Hogyan NEM lettem rocksztár?" című önéletrajzi sorozatom első részének, melyet reményeim szerint sok folytatás követ majd.

Címkék: mp3 itunes zene ipod zune steve jobs iriver éjfél kapitány hogyan nem lettem rocksztár

A bejegyzés trackback címe:

https://bukottrockzenesz.blog.hu/api/trackback/id/tr92221864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása